Skip to content

Heb je een klacht?
Dat is vervelend.
We gaan je helpen!

Bij Mooi Logopedie wordt door alle logopedisten op een zorgvuldige en klantvriendelijke manier gewerkt. Toch kan het gebeuren dat niet alles naar wens verloopt. Het kan om kleine problemen gaan die zonder veel moeite besproken en opgelost kunnen worden. Soms gaat het om grote problemen of bent u niet tevreden over de geleverde zorg. Het is belangrijk dat je ons hiervan op de hoogte stelt, zodat wij er alles aan kunnen doen om het probleem samen met je op te lossen. Bovendien kunnen wij daarmee de kwaliteit van ons handelen verbeteren.

Als je een klacht hebt over de logopedische behandeling, kun je die het beste neerleggen bij de behandelend logopedist. Zij kan samen met je zoeken naar een oplossing om de situatie zo snel mogelijk te verbeteren.

Kom je er niet uit met de behandelend logopedist, dan kun je de klacht neerleggen bij de praktijkhouder Marjoleine Huitema. Zij zal samen met jou en de behandelend logopedist zoeken naar een zo goed mogelijke oplossing voor alle partijen. Er wordt vanzelfsprekend vertrouwelijk omgegaan met je klacht.

De praktijkhouder is bereikbaar op onderstaande nummer:

Marjoleine Huitema: 06-41249882

Komen we er samen niet uit, dan kun je met de klacht terecht bij Quasir. Het klachtenrecht voor patiënten is vastgelegd in de wet WKKGZ. De klachtenregeling van Quasir – Stichting Zorggeschil is hieraan verbonden. Mooi Logopedie volgt deze klachtenregeling.